Współpraca

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą na łamach popularnego bloga o nowoczesnym survivalu, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Domowy Survival istnieje od 2010 r. Od tego czasu na blogu opublikowanych zostało 440 artykułów oraz 8 975 komentarzy. Na łamach naszego kanału na YouTube opublikowaliśmy 100 materiałów wideo.

Z naszej strony jesteśmy otwarci na współpracę, tak na łamach niniejszego bloga, ale także w naszych innych kanałach społecznościowych (fanpage na FB, Instagram, YouTube).

To, co możemy Ci zaoferować, to między innymi:

  • różne modele współpracy, opisane szczegółowo poniżej,
  • dużą elastyczność, jeśli chodzi o akceptowane przez nas modele rozliczeń (CPM, CPC, prowizja, stała stawka za obecność),
  • dotarcie do dużej grupy mocno sprofilowanych Czytelników (więcej informacji poniżej).

O Domowym Survivalu

Domowy Survival powstał w lipcu 2010 r. jako miejsce do dzielenia się naszą wiedzą na temat tzw. nowoczesnego survivalu, czyli przygotowań na trudne czasy. Chodzi między innymi o przygotowywanie zapasów żywności, zapewnianie rodzinie bezpieczeństwa finansowego, świadomość otaczającego nas świata i przeróżnych zagrożeń, czy wreszcie reagowania na najczęstsze sytuacje kryzysowe.

Na blogu publikujemy między innymi:

  • poradniki,
  • recenzje sprzętu, książek,
  • analizy zagrożeń i sposobów przygotowania się na nie,
  • przykłady rozwiązań DIY (zrób to sam).

Aktualnie skupiamy się na produkcji treści wideo, które publikowane są na kanale YT oraz na blogu. O ile nic nieprzewidzianego się nie dzieje, nowy materiał wideo publikowany jest co tydzień, we wtorek po południu. W piątki i niedziele publikujemy materiały tekstowe, jeśli w danym tygodniu takie się pojawią.

Na fanpage na FB wrzucamy informacje o nowych materiałach naszej produkcji, ale także o innych ciekawych treściach i produktach, które znaleźliśmy w internecie.

Serwis prowadzimy we dwóch i więcej o nas przeczytać można tutaj. Mieszkamy w Warszawie i okolicach, mamy rodziny, przyjaciół, pracę zawodową i ciekawe hobby. 🙂

Oferowane modele i zakres współpracy na łamach Domowego Survivalu

Otwarci jesteśmy na współpracę w bardzo szerokim zakresie, także wykraczającym poza nasze pomysły, opisane poniżej.

Musimy jednak na tym etapie zaznaczyć, że każda współpraca z partnerem musi odbywać się w poszanowaniu dwóch zasad:

  • uczciwości względem naszych Czytelników, która jest niezbędna dla utrzymania naszej wiarygodności jako źródła rzetelnej wiedzy,
  • przejrzystości, oznaczającej m.in. konieczność oznaczania materiałów sponsorowanych.

Nie opublikujemy tu materiałów promocyjnych produktu, który może naszym Czytelnikom zrobić krzywdę, albo w inny sposób narazić ich na szwank. Nie opublikujemy reklamy ukrytej jako redakcyjny tekst zachęcający do kupienia danego produktu.

Odezwij się i pogadajmy na temat Twoich potrzeb i naszych możliwości!

Reklama display

Mamy do dyspozycji tu na blogu kilka przestrzeni reklamowych w różnych formatach, między innymi:

  • boksy w rozmiarze 125×125 pikseli w lewej szpalcie,
  • reklamę 300×250 na początku wpisu,
  • reklamę 750×200 na dole strony.

W dwóch ostatnich miejscach wdrożony mamy adserwer DFP, co pozwala na mierzenie skuteczności reklamy z użyciem tego zewnętrznego narzędzia.

Za wyjątkiem boksów 125×125 pikseli, możliwe jest zorganizowanie wyłączności na sponsoring bloga.

Product placement

Na naszych materiałach często pokazujemy przykładowe produkty z danej, opisywanej grupy — na przykład latarki czy multitoole. Najlepszym przykładem będzie chyba materiał o prezentach dla preppersa.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by w takim materiale pokazany został Twój produkt, wraz z odnośnikiem do miejsca, w którym można go kupić.

Testy produktów

Z naszego punktu widzenia bardzo atrakcyjne są materiały przedstawiające konkretne, dostępne na rynku produkty, oceniające ich przydatność pod kątem potrzeb naszych Czytelników.

Taki materiał możemy przygotować i opublikować w formie tekstowej, oraz wideo (wraz z publikacją na blogu).

Wpisy gościnne

Nie widzimy nic złego w publikacji na blogu materiałów nadesłanych przez Czytelników lub partnerów, jeśli tylko są w stanie dostarczyć naszym Czytelnikom przydatnych informacji.

W takim wpisie, co naturalne, może znaleźć się odnośnik do Twojej strony internetowej, sklepu, oferty itd.

Akcje specjalne i niestandardowe

Z przyjemnością rozdamy Twoje produkty naszym Czytelnikom albo Widzom w ramach jakiegoś konkursu. Robiliśmy takie już kilka razy.

Dziś chyba trudno nazwać konkurs działaniem niestandardowym, więc jeśli masz jakiś zupełnie ekstrawagancki pomysł na wspólną akcję promocyjną, też daj nam znać. Być może to on właśnie wyznaczać będzie aktualną definicję niestandardów. 😉

Sponsoring

W gruncie rzeczy nic nie stoi na przeszkodzie, by cały blog albo jakieś cykle tematycznych wpisów zostały objęte opieką i wsparciem sponsora. Jeśli ma nam to pozwolić na przygotowanie ciekawej treści, której w inny sposób byśmy nie byli w stanie stworzyć, z radością pochylimy się nad tym zagadnieniem.

Szkolenia dla Twojej firmy

Chcesz przeszkolić swoich pracowników lub kontrahentów z zakresu nowoczesnego survivalu? To też jesteśmy w stanie zorganizować.

Zasięg Domowego Survivalu

Co miesiąc odwiedza nas kilkadziesiąt tysięcy unikalnych odwiedzających. W marcu 2016 r. było to ponad 31 000 osób, które na blogu wygenerowały ponad 43 000 wizyt i ponad 76 000 odsłon.

Odbiorcy ogółem Google Analytics Domowy Survival Marzec 2016

Jeśli chodzi o kanał na YT, to w tym samym okresie nasze filmy wyświetlono ponad 124 000 razy.

Nasze posty na fanpage są widziane przez kilkanaście tysięcy osób tygodniowo.

A trochę można poczytać o naszych osiągnięciach także w Hash.fm.

banner