Przejmujemy KARALUCHA

Tak, wszystko, co napisa艂 Lars to prawda. 馃檪 Przejmujemy KARALUCHA.

Lars-Peter Otzen jest naszym przyjacielem od bardzo dawna. Zacz臋艂o si臋 od reklamy u nas na blogu, p贸藕niej spotkali艣my si臋 na 偶ywo, zacz臋li艣my rozmawia膰 o trudnych tematach (tak偶e o trudnych czasach) i zostali艣my przyjaci贸艂mi. Cz臋sto rozmawiali艣my o naszych blogach (Lars te偶 ma sw贸j blog — survivalistneo.blogspot.com), o przygotowaniach na trudne czasy, o sprz臋cie, kt贸ry mo偶na kupi膰, sp臋dzali艣my te偶 czas na 艣wie偶ym powietrzu testuj膮c nasze dziwaczne pomys艂y.

Kiedy Lars postanowi艂 po偶egna膰 si臋 z KARALUCHEM uznali艣my, 偶e to jest moment, w kt贸rym musimy pom贸c mu w rozwi膮zaniu tego problemu i sklep od niego kupi膰. W ko艅cu sami nie raz robili艣my w nim zakupy, o sporej cz臋艣ci sprz臋tu z KARALUCHA wspominali艣my w naszych filmach i artyku艂ach.

Co si臋 zmieni z Waszego punktu widzenia?

Nie, nie musicie si臋 obawia膰, 偶e blog stanie si臋 teraz jedn膮 wielk膮 platform膮 do reklamowania sklepu internetowego. 呕e ka偶dy wpis b臋dzie teraz wy艂膮cznie reklam膮 jakiego艣 produktu, kt贸ry mo偶na kupi膰 w KARALUCHU. B臋dziemy robi膰 dok艂adnie to samo, co do tej pory — pisa膰 artyku艂y o tym, jak przygotowywa膰 si臋 na trudne czasy. Je艣li b臋dzie trzeba pokaza膰 w nich jakie艣 produkty, to zrobimy to. Je艣li te produkty b臋d膮 w ofercie KARALUCHA, to o tym Wam powiemy. Je艣li nie b臋d膮 w ofercie, to mo偶e b臋dzie to okazja, by to zmieni膰. 馃槈

B臋dziemy chcieli nagra膰 prezentacje produkt贸w znajduj膮cych si臋 w ofercie KARALUCHA i umie艣ci膰 je na naszym kanale. Ale na pewno nie b臋d膮 to materia艂y typu „TV Mango Telezakupy”, nie musicie odsubskrybowywa膰 kana艂u. 馃槈

Nie b臋dziecie mogli napisa膰 do nas „poprosz臋 to samo, co rok temu kupi艂em u Larsa”, bo w trosce o Wasze poczucie bezpiecze艅stwa nie przejmujemy bazy danych dotycz膮cych zam贸wie艅.

No i poniewa偶 sklep wraca do Warszawy, b臋dzie mo偶na si臋 ze mn膮 umawia膰 na odbi贸r osobisty zam贸wionych produkt贸w w Warszawie.

Co si臋 nie zmieni?

Wci膮偶 tu na blogu b臋dziecie mogli przeczyta膰 wy艂膮cznie u偶yteczne i ciekawe materia艂y. Na kanale w dalszym ci膮gu b臋d膮 pojawia膰 si臋 filmy, za艂o偶onego dwa lata temu tempa publikacji (jeden film tygodniowo + ewentualnie jeszcze jeden artyku艂) nie b臋dziemy zwalnia膰.

W sklepie wci膮偶 b臋d膮 produkty wysokiej jako艣ci, przetestowane przez prawdziwych preppers贸w. Zam贸wienia wci膮偶 b臋d膮 obs艂ugiwane na mi臋dzygwiezdnym poziomie jako艣ci obs艂ugi klienta, jak do tej pory. 馃檪

Survivalista (admin) i Krzysztof Lis

Artur i Krzysiek z wykszta艂cenia s膮 in偶ynierami (a Artur jest tak偶e magistrem zarz膮dzania). Obaj s膮 zafascynowani tematyk膮 przygotowa艅 na trudne czasy.

Mog膮 Ci臋 zainteresowa膰 tak偶e...

11 komentarzy

  1. doxa pisze:

    Gratuluj臋

  2. amzel pisze:

    Przyjacio艂om si臋 pomaga.To dla mnie naturalne .

  3. djans pisze:

    Ciekawym, jak to wp艂ynie na ofert臋.

    • Krzysztof Lis pisze:

      Raczej tylko na jej poszerzenie. Spor膮 cz臋艣膰 produkt贸w z KARALUCHA mieli艣my ju偶 w r臋kach i nie mamy do nich zastrze偶e艅, wi臋c chyba nic ze sklepu nie wyleci.

      Je艣li jest co艣 konkretnego, czego Twoim zdaniem brakuje w sprzeda偶y na polskim rynku, daj zna膰. 馃檪

      • djans pisze:

        Udanej kopii 艂opatki piechoty WP, czyli niebadziewnej, niesk艂adanej saperki z drewnianym trzonkiem o zatoczonej ga艂ce.
        S膮 co najwy偶ej chi艅skie podr贸by coldsteela – t艂oczone z jednej blachy – ale jako艣 nie zach臋caj膮.

        Oczywi艣cie Juco, czy Romanik produkuj膮 co艣, co wygl膮da ca艂kiem OK (w r臋ku nie mia艂em), ale sklepy tematyczne tego w ofercie nie miewaj膮. Pr臋dzej na aukcjach u handlarzy artyku艂ami gospodarstwa domowego, czy narz臋dzi rolniczych.

        Poza tym – wydaje mi si臋 – jest ca艂y segment sprz臋tu, kt贸ry by mo偶na adresowa膰 do odbiorcy m艂odego/pocz膮tkuj膮cego/mniej zamo偶nego, typu kayoba, quechua itp., o kt贸re trudno w wielu miastach wojew贸dzkich, a co dopiero na prowincji.

  4. linkolm pisze:

    Gratuluj臋! Jestem pewien,偶e maj膮c sklep 艂atwiej wam b臋dzie pozyska膰 produkty do przetestowania co wp艂ynie na zasobno艣膰 bloga w wiedz臋.

    • erpii pisze:

      Po pierwsze:
      Sklep ju偶 dawno jest: http://sklep.domowy-survival.pl/
      Po drugie:
      Zabrzmia艂o to tak, jak gdyby dotychczas na blogu brakowa艂o po偶ytecznych informacji…

      Swoj膮 drog膮, ciekawe co z cenami produkt贸w na karaluchu – niekt贸re s膮 zaporowe…

      • Krzysztof Lis pisze:

        To prawda, sklep ju偶 istnieje od jakiego艣 czasu i zaczynaj膮 si臋 powoli zg艂asza膰 producenci rzeczy, kt贸re mog艂yby si臋 w nim znale藕膰. Jedna z nich pojawi si臋 niebawem (ale to ju偶 w KARALUCHU).

        Mam wra偶enie, 偶e prowadzenie w艂asnego sklepu jednak nieco utrudnia pozyskanie towar贸w do przetestowania. Konkurent (w艂a艣ciciel sklepu) tak膮 wsp贸艂prac膮 zainteresowany nie b臋dzie. Propozycj臋 mo偶e wi臋c z艂o偶y膰 co najwy偶ej dystrybutor czy producent, a to du偶o mniejsza grupa firm. Zobaczymy co przyniesie przysz艂o艣膰, na razie takich ofert przetestowania czego艣 za du偶o i tak nie by艂o. 馃槈

        Co do cen, pisz na priv (info@karaluch.com.pl) co i ile powinno wed艂ug Ciebie kosztowa膰, zobaczymy, co da si臋 zrobi膰.

        • erpi pisze:

          „Co do cen…”
          Dzi臋ki Krzysztofie. Ja akurat zdecydowan膮 wi臋kszo艣膰 szpeju, kt贸ry chcia艂em mie膰, generalnie ju偶 mam. Albo mam jakie艣 substytuty tego.
          Wystarczy jednak por贸wna膰 ceny w innych sklepach internetowych.
          Ceny Karalucha wynikaj膮 zapewne z kursu waluty kiedy by艂y kupowane. Cz臋艣ci tych produkt贸w nie ma w Polsce, wi臋c sprowadzenie ich ze sklep贸w czy dystrybutor贸w kieruj膮cych ofert臋 do klient贸w zarabiaj膮cych w Europie Zachodniej czy Ameryce tak si臋 ko艅czy…

        • djans pisze:

          Chyba nie do ko艅ca chodzi o to, 偶e sprowadzone z Kanady, produkty firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej powinny kosztowa膰 mniej, a raczej o to, 偶e mo偶na by poszerzy膰 ofert臋 o ta艅sze zamienniki.

          Je艣li si臋 rzetelnie zaznaczy r贸偶nice, daj膮c klientowi mo偶liwo艣膰 艣wiadomego wyboru, to nie powinno to wp艂yn膮膰 negatywnie na renom臋 sklepu.

      • linkolm pisze:

        chodzi艂o mi raczej o wiedz臋 na temat przydatno艣ci sprz臋t贸w kt贸re przetestuj膮

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

banner