(Survivalowe) gadżety reklamowe na różne okazje

Wiele firm zastanawia się nad tym, jak skutecznie promować swoje towary lub usługi. Tradycyjna reklama często okazuje się nieskuteczna. Ciężko dotrzeć z przekazem do potencjalnego klienta, kiedy o jego uwagę walczy tak wiele reklamodawców. I to na różnych polach. Kiedy popatrzy on przez ono samochodu, widzi reklamy na telebimie, jeśli popatrzy w telefon – również znajdzie tam treści reklamowe. Łatwiej będzie zyskać więc jego zainteresowanie innym sposobem. Wystarczy mu podarować niewielki gadżet. 

Zastosowanie gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe mogą pełnić dwie funkcje. Pierwsza z nich polega na docieraniu do klienta, wzbudzaniu jego zainteresowania i zachęcania do zapoznania się z ofertą danej firmy. Powinien on trafić w ręce ludzi, którzy potencjalnie mogą zainteresować się towarem lub usługami danej firmy. Skuteczny marketing nie polega jednak tylko na sprzedaży. Chodzi również o budowanie marki i więzi z klientami, dzięki czemu są oni wobec firmy lojalni. Upominek może być więc dodatkiem do zakupów, formą podziękowania za skorzystanie z oferty, czy prezentem z okazji jubileuszu firmy. Okazji do wręczenia gadżetów reklamowych jest wiele. Najważniejsze jednak, że wzbudzają one w kliencie ciekawość i wywołują uśmiech na jego twarzy. 

Rodzaje gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe mogą mieć najróżniejszą formą. Tradycyjny pomysł na upominek to długopis, notes, ołówek, kalendarz, breloczek czy smycz. Niektóre firmy stawiają na nieco bardziej oryginalne pomysły, jak parasolki, maseczki, leżaki czy odzież. Wybór zależy od budżety danej firmy oraz jej strategii marketingowej. Najlepiej, aby upominek dobierany był poprzez uwzględnienie cech grupy docelowej. Jeśli firma chce zdobyć uwagę nastolatka, lepiej jest ofiarować mu coś zaskakującego. Z kolei jeśli grupa docelowa to pracownicy biurowi, zapewne ucieszy ich gadżet praktyczny i związany z nich pracą, jak kalendarz czy terminarz. Niezależenie od wybranego przedmiotu, należy zadbać o to, aby zawierał on nadruk w postaci logo lub nazwy firmy. Inaczej szanse na to, że klient zwróci uwagę na to, od kogo otrzymał podarunek są niewielkie. 

Jak przygotować własne gadżety reklamowe?

Aby przygotować własne gadżety reklamowe najlepiej zwrócić się do firmy, która zajmuje się ich sprzedażą oraz personalizacją. Należy do nich sklep https://taniegadzety.pl/. Oferuje on najróżniejsze gadżety promocyjne, od typowych długopisów i notesów, bo odzież i urządzenia elektroniczne typu powerbank czy pendrive. Co ciekawe, sklep posiada także w swoim asortymencie artykuły ekologiczne. To idealny wybór, które mają na uwadze dobro środowiska i chcą to udowodnić swoim potencjalnym klientom. Ponieważ przedmioty zamawia się hurtowo, można liczyć na atrakcyjne ceny. Szeroki wybór produktów sprawia, że każda firma znajdzie tu coś dla siebie. Upominek dopasować można do budżetu, pomysłu na promocję i własnego gustu. Nie trzeba się jednocześnie martwić, że prezent będzie wtórny lub nieoryginalny. Za każdym razem można go przecież spersonalizować.

Dodatkowo, posiadają w swojej ofercie przedmioty survivalowe typu urządzenie wielofunkcyjne (multitool) – https://taniegadzety.pl/inne-gadzety/466-7495-narzedzie-wielofunkcyjne-multitool.html#/79-grawer_laserowy2-brak_nadruku/77-grawer_laserowy1-grawer_laserowy, podróżne szczoteczki do zębów czy nawet zwijany bidon.

Choć pewne firmy nieustannie inwestują w tradycyjną formą reklamy, niektórzy decydują się na marketing bezpośredni. To dobry pomysł zwłaszcza w przypadku małych i średnich firm, często o lokalnym zasięgu. Im najłatwiej dotrzeć jest do swoich potencjalnych klientów i wzbudzić w nich zainteresowanie. Ale nawet duże firmy mogą skusić się na upominki dla klientów, co będzie świadczyło o ich szacunku wobec klientów, a przy okazji pomoże zbudować silną markę, która budzi pozytywnie skojarzenia.

Mogą Cię zainteresować także...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.